Tuesday, April 19, 2011

Rezeki Datang Bergolek-golek

As'Salam.....

Ngan happy n bangganya aku nak gtau korang smua yang aku DAH DAPAT SAHAM!!!! Ok, ok, sila jgn jeles ah.. Terutama kepada incik Bun.. ( Sabar ah, tahun depan giliran awak pla..)

Mesti korang tertanya2 amacam aku yang cuma kerani cabuk boleh dapat saham ni??? Saham TNB pla tu... Biar aku explain kat korang 1 persatu.. Sapa yg dah tau tu, sila abaikan entry ni.. Sebenarnya SESB adalah anak syarikat TNB.. So itu sebab la aku blh dapat.. Dan saham ni kna bagi setelah 4 tahun aku mama gaji kat SESB ni... (Wah! Tak sedar aku da 4 tahun keja...) Begitu la citanya...


Tak pecaya? Ini betul, bukan edit ye...

Tak banyak pun, tapi syukur la kan.. Dari langsung tak dapat... Ni kira penghargaan la dari TNB kepada staff SESB.. Apa2pun, Makasi Dato C.K... Hihihi...

No comments:

Post a Comment

ilifadilah@gmail.com