Monday, July 18, 2011

Berangan nak rumah yang besar...

Semalam on da way balik KK, en Suami bawa singgah cuci2 mata kat Deli.. Nak tengok manatau ada sale raya.. Lupa nak gtau, Deli ni kedai perabot yang jual cash n carry.. No hutang2 ye..

Aku n En suami mmg dah rancang nak beli sofa baru.. Aku tak nak yang mahal2 n ala datin2 punya sofa.. juz nak simple ja.. Coz aku sedar Rumah aku kecik ja.. Kalau simpan sofa yang besar gajah, mana nak letak..

Sambil2 cuci mata, banyak yang hati berkenan.. Semuanya cantik2 n BESAR2.. huhuhu.. Mmg tak dapat la aku sofa tu.. Sambil2 tu start la aku berangan, alangkah bestnya kalau rumah aku besar.. Tak susah nak fikir saiz perabot, mana nak letak n bla bla bla.. En Suami pun dah nek boring dengar angan2 mat jenin aku ni.. Tak tau nak bsyukurkan.. Dush kat diri sendiri.. Padan Muka..

En Suami ada buat offer cari rumah sewa.. Tapi tengok dulu la.. Bukan tak nak, tapi kena fikir hal2 yang lain juga..

K la.. da...

No comments:

Post a Comment

ilifadilah@gmail.com