Tuesday, December 28, 2010

2nd anniversary...


Lama da nda update ku ni.. x mod, lgpun dah x laptop.. Laptop da kna hntar kg.. Mo beli, x kemampuan.. hehehehe..

Bebalik ngn title aku kat atas 2, 25 Disember lalu, masuk tahun k-2 usia perkahwinan kami.. Nda sangka da masuk angka 2.. Mcm baru ja kawin (perasan!!) Dan Qalysha Amani masuk 10 bulan, x lma lg mo 1 tahun (x sabar!!!)

X special celebrate, juz p tgk wayang n makan2 ja.. (Tak lama kat CP coz CP dipenuhi OM2, X TAHAN!!) Pastu balik BFT.. Malam pla p mkan sate kat sptg.. (1 hari yg memenatkan walaupun bkn aku yg drive.. Hehehe)

Aku da dapat present anniversary awal 2 hari dri sepatutnya.. Akhirnya aku da dapat IPHONE4 aku!!!! Tq SAYANG!!!

yg 1 lg tu my hubby punya..


Kata2 tuk suami ku tersayang :

*Makasi tuk segalanya.. Cinta, kasih sayang, perhatian, nasihat dan segala tunjuk ajar yg abah berikan.. Ummi amat2 hargainya..

*Makasi kerana tahan ngn perangai ummi ni.. Terumata tym pregnant dulu..(ada 1 bulan jua x blh cium bau abah)

*Makasi sudi menjadi pendengar yang setia dikala ummi perlukan teman untuk meluahkan masalah ummi. @pun dikala mood bercakap ummi melampaui batasnya..

*Makasi menjadi tangan dikala ummi perlukan pertolongan membuat keja rumah n jaga c putri kecik kita (Qalysha Amani)

* I LOVE U SO MUCH!!!!!

* I NEED U SO MUCH!!!!!

* MUAHHHHHHHHH!!

No comments:

Post a Comment

ilifadilah@gmail.com