Saturday, May 28, 2011

Hadiah..

Assalammualaikum...

Sebenarnya entry ni aku post tym ari ibu yang lepas.. Tapi memandangkan aku tym tu tengah bercuti2 Malaysia ngan family aku, n lepas cuti pla bz ngn keja2 yang menunggu selama ketiadaanku..

So dipendekkan cita, ari tu kita p pusing2 KL n singgah jap cuci mata kat LOW YATT... Ikutkan ati nak ja balik coz kaki dah penat amat... Tp En Suami tetap nak heret jga.. Yala, dah alang2 kat KL.. So kitorg pun pusing2 kat plaza tu.. Pelik jga aku.. Plaza yang juz jual barang laptop n handphone ja tapi org datang punya la ramai..

Sambil2 cuci mata akucakap kat En Suami, "Bah, alang2 k
ita di sini bek abah beli kan ummi Laptop satu.. Ngam lagi ari IBU ni.. Anggap ja hadiah ari IBU.." Sumpah tym tu aku juz men cakap ja.. Sebenarnya tiada cikit pun niat nak minta beli laptop tym tu...

Kira2 sejam cuci mata, En Suami bawa balik.. Tapi kat 1st floor, En Suami ajak p tgk laptop.. OMG! Dah mula rasa tak sedap ati.. Cakap kat En Suami, "Buat pa jua bah..Ummi men2 ja tu tadi.. Nda payah la.. Buang duit ja.." Tapi segala rayuan tidak diendahkan...

So, semperna ari ibu tahun ni En Suami n Puteri Kecik hadiahkan aku Laptop kecik Samsung.. En Suami cakap lepas ni senang la aku mo update blog, mo buat projek photobook.. Tak payah nak minjam2 laptop adik aku lagi..


"TQ ABAH COZ FAHAM KEPERLUAAN UMMI.. SAYANG ABAH.."

1 comment:

ilifadilah@gmail.com