Tuesday, August 16, 2011

Kalau nak main mercun pun agak-agak la wei!!!

Entry agak emo sikit kali ni.. Mana nda emosi kalau sedap-sedap tido tiba2 dikejutkan oleh bunyi mercun.. Kalau aku ja yang terkejut nda pa juga.. Ni cik Amani pun nangis sebab tekejut.. Mananya nda panas hati..

Agak2 la wei men mercun pukul 10 malam.. Fikirla perasaan orang lain.. Ingat ko ja yang tinggal ket perumahan nie? Suka ati ko ja nak buat pa ko suka.. Orang lain nak rehat, tido esok nak bagun awal nak masak tuk sahur bagai.. Tapi tganggu oleh bunyi bising mercun ko tu.. *panas..*

Lantak ko la nak men mercun sampai putus semua jari ka, sampai mata buta ka tiada orang kesah sebab yang rasa sakit badan ko sendiri.. Ko men sepuas2 ati ko, tapi tolong la jgn men di kawasan perumahan..

Aku nda la mo marah2, teriak2 sampai jiran2 len dengar.. Nanti aku pla yang glemer.. Aku doakan ja orang len yang p marah ko.. Nda pun biar polis peronda p sound ko.. Tym tu aku mampu tersenyum lebar sampai ke telinga tanda puas ati..

p/s : jarang buat entry emo2 gni..

k.. da..

4 comments:

  1. Talipun ja pulis. Biar masuk jel diorang tu. Hihi.

    Btw, already followed u, Wasaber! ;)

    # Blog Fadzmie #

    ReplyDelete
  2. eya bhaa..
    di sini ni pun, main mas aorg trawih..
    adess, kesian sma org tua yg suka melatah ni..
    ada yg melatah masa smbayang..

    ReplyDelete
  3. same here....tgh malam buta bunyi mercun.tension owhhhh huwaaaaa

    ReplyDelete
  4. tu la.. 10sen gila.. anak pun tekejut...

    ReplyDelete

ilifadilah@gmail.com