Thursday, November 25, 2010

Selamat Pengantin Baru...!

N.O.V.E.M.B.E.R..

Org panggil ni musim tengkuju(ngam ka??)... Tapi bagi aku lain... Aku panggil ni musim M.E.N.G.A.W.A.N... Mana x nya, sana-sini org kawin... Banyak jua la kad SAMAN datang kat aku@hubby aku... Mana lagi kawin uncle2 n kazen mazen... PENING aku dibuatnya...

Yang buat aku pening bkan pasal mo bg hadiah pa ngn bakal pengantin ni, tapi pening membagi masa mo p majlis org ni... Mggu ni saja ada 5 jemputan aku.. Dua 1st kazen aku, sebelah ayah n ibu aku... 3 tu lagi member2.. Smua yang kawin ni org2 rapat pla.. nda boleh lari... Huhuhuhuhu... Yala, mana aku blh lari... dulu aku kawin drg datang ( walaupun ada yg x dtg, tp aku maafkan.. hehehe ).. Sekarang drg kawin aku kna la balas balik kan.. Tak g2..????

Apa2pun, aku happy sangat.. Akhirnya sorang ofismate aku, ROZILAWATIE@KAK WATIE akan menamatkan zaman solonya pada esok.. Aku ucapkan SELAMAT MENEMPUH ALAM RUMAHTANGGA... N capat2 tambah rakyat... Nda payah tggu lama2.. HEHEHEHEHE... Tggu kedatangan aku ngn kak mimi esok.. ( sory dpt dtg tym nikah je.. )..

Sebelum aku berenti menaip, aku mo nyanyi dulu lagu ni.. Khas buat semua bakal2 pengantin

Selamat pengantin baru.
Selamat berbahgia.
Selamat ke anak cucu.
Selamat sejahtera.

Semoga berpanjangan.
Semoga berkekalan.
Semoga satu tujuan.
Semoga aman.

Hidup mestilah rukun.
Sabar paling perlu..
Cinta setiap hari..
Senyum mesti selalu.
Oh oh oh oh..

No comments:

Post a Comment

ilifadilah@gmail.com