Tuesday, February 1, 2011

Akhirnya aku berjaya.....!!!


Cuba tengok kat atas.... hehehe.. Header baru kan.. Dalam 2 hari ni, bnyak tul tutorial yang aku cri semua aku x faham@x tau nak buat.. Akhirnya aku dapat juga tutorial yang senang aku mo faham...

Mesti korang cakap aku ni kecoh betul ngn header yg baru aku buat ni kan... Mcm la cantik sangat.. Ni percubaan pertama.. Aku tak kisah cantik ka tak... Yang penting aku berjaya buat sendiri.. Tak g2..??? Practise make perfect ba...!

Klah, aku dah penat study cari tutorial n buat header.. So, aku nak rest jap... Nnt pukul 2 mo sambung buat keja pla... Daaaa.....

p/s: baru aku perasan background x bersih sangat.. :P

2 comments:

  1. Ilie..hehe..ajarlah bah mcmna mau buat header..aku nie baru saja berjinak dgn dunia blog nie..tp mcm poyo je, inda tau mau kasi cantek2 blog nie mcmna..hikhik..bah, apa2 pun memang cun header mu tue! salute lah buat sendiri tue (^_^)

    ReplyDelete
  2. malu pla tau.. bukan nya pndai sgt pun.. Kalu mo boleh jga.. HIHIHI...

    ReplyDelete

ilifadilah@gmail.com