Sunday, January 30, 2011

2hari 3 malam @ Kelantan...

Entry ke 2 untuk ari ni.. hihihi... Gara2 tak tau mo buat pa ni.. Dri tiada buat pa2 bek aku update pasal cuti2 kami kat Kelantan..

Kat Kelantan kami stay kat rumah family angkat my hubby.. Kat sana kami tak banyak jalan sangat.. Duduk kat rumah rest sambil nenikmati angin pantai... Rumah abah n ummi btul2 depan pantai.. Angin bertiup ja.. Jimat karan.. Nda payah pasang kipas..

beranda depan rumah

See, betul2 kat depan pantai..

Angan2 mo berumah tepi pantai, tapi tak dapat.. Dapat tggal kejap pun jadi la... hihihi.. Rumah abah n ummi ni amat besar mcm istana(bagi aku), org yang paling suka ialah Qalysha Amani.. Coz dia dapat bergerak sesuka ati dia kat ruang tamu... Petang pla, Ummi ngn Kak Adah bawa kitaorg jlan2 kat ???? (aku lupa tmpat tu)

Qalysha smpat lg men buaian

Malam last kat sana, Abah masakkan special untuk kami.. Jangan ingat Abah tak tau masak.. Sedap... Tapi aku tak boleh makan lebih coz takut aku mengigil... Pelikkan??

Wow!!! SEDAP!!!!

Aku ni cita punya cita tapi lupa mo kasi kenal ABAH, UMMI n KAK ADAH... Ni la tuan punya istana(abah), pelukis plan rumah(ummi), n Cik Dah...Bye!!!

Ummi, Abah, n Cik Dah...

No comments:

Post a Comment

ilifadilah@gmail.com