Thursday, July 21, 2011

Mainan baru tuk cik Amani..Eh, silap! Tuk en.Suami

Hmmm... dah besar panjang pun masih nak beli mainan.. Sebenarnya dari dulu lagi en.Suami suka kumpul benda2 comel macam robot GUNDAM nie.. Cuma ntah napa berhenti secara tiba2..

Dan ntah aingin dari mana, tiba-tiba juga la en.Suami nak sambung balik hobi lama dia tu.. Aku rasa dari minggu lepas en.Suami asyik cakap nak model robot GUNDAM.. Bila aku cakap beli lah, dia pla tak nak... Tapi yang tak boleh tahan ayat paling last sekali "kalau orang yang belikan, mau lah..." Ayat tu memang dituju khas untuk aku la tu..

So, untuk tidak menghampakan hajat en.Suami, aku bawa la en.Suami pi cari pa yang dihajatinya.. Itu pun setelah aku ugut nak nangis.. Hihihihi.. Senjata air mata...

koleksi b4 ni..

GUNDAM baru...

separuh jalan...

p/s: Hope en.Suami berpuas hati la ye... Walaupun tak seberapa... Tak mampu nak beli yang harga RM300+++..

No comments:

Post a Comment

ilifadilah@gmail.com