Thursday, July 14, 2011

Mana photobook aku ni???

Minggu lepas da siap photobook 1st birthday cik Amani... Dah hantar pun file kat Myflippix.. Kalau ikutkan KPI drg(wah! ayat..), drg proses file aku tu dalam 3@5 hari masa berkerja.. Maksudnya minggu ni aku dah boleh dapat photobook tu.

Td pagi dapat email dari Myflippix.. Wah! Photobook aku dah kena hantar kelmarin.. Gumbira sampai aku kasi tengok email tu kat en Suami.. Tak sabar nak tengok.. So, 1 hari ni asal ka dengar pintu kena buka automatik kepala aku pusing tgk pintu.. Nak tengok sapa yang masuk.. Mana la tau org GDEXPRESS... Tapi kan sampai sekarang belum lagi timbul2 orang yang aku tunggu2 ni.. Kenapa la lambat betul nak sampai ni... ( nampak sangat x sabar tu kan.. Watever! )

Aku nak buat gtau korang ni.. Myflippix tengah buat discount 75% untuk semua jenis photobook.. Pa lagi, jom rembat peluang ni.. Bukan nak bagi jeles kat korang tapi aku juz bayar RM 62 ja dari RM203.. Berbaloi2kan..

p/s: maybe penantian ni akan bersambung esok.. OH TIDAK!!!

No comments:

Post a Comment

ilifadilah@gmail.com