Tuesday, April 19, 2011

Bila Dah Terlebih Baru Nak Mengelabah..

Apa yang terlebih..? Sapa yang mengelabah...??

Sebenarnya berat aku dah lebih dari yang sepatutnya.. Bukannya ckit tau tapi banyaaaak.. Berat aku b4 pregnant 49kg, lepas beranak pla nek 52kg, dan sekarang makin nek ke 55kg.. Manyak nekkan?? 6kg tu.. Huhuhu..

So sekarang ni aku tengah mengelabah nak turunkan balik berat aku p 49@50kg... Tak la kurus sangat.. Sesedap rasa untuk dipeluk incik Bun.. (Ops!! Terlebih uda) Hahahaha.. Banyak sebab aku nak kurus balik ni.. 1st mesti la pasal nak sihatkan.. Yang 2nd pla, memandangkan incik Bun ni orgnya kecik aja orgnya, so aku kna la sama ngn dia.. Takkan aku nak lebih2 dari dia kan.. Nnt macam 10 pla kami.. TAK NAK!! N TAK SESUAI!!!

Untuk menjayakan misi aku ni, macam2 benda aku buat..

1. Banyak minum air..
2. Kurangkan makan kabohidrat..
3. Tak makan malam..
4. Jogging..
5. Minum minuman HERBALIFE...

Harap-harap berjaya la misi aku kali ni.. TIADA ALASAN UNTUK SIHAT... Chewwahh.. Semangat tinggi g2..


3 comments:

  1. salam. bah, kak! gud luck tuk misi tu. sma la ngan misi aku. berdiet! wahahaa :D
    apapun, kaka mmg hot mama! heeheh~

    ReplyDelete
  2. sila la berjogging slalu ye:)

    ReplyDelete
  3. Bb: chayok2 jua ngn u dear..
    Isma: jogging.. Amalkn selalu :)

    ReplyDelete

ilifadilah@gmail.com