Saturday, April 16, 2011

Cik Amani dah 1 tahun....

As'Salam....

Huk! Huk! Huk! Blog aku penuh ngn habuk....! Ni la padahnya dah lama tak update blog.. Bukan aku tak ada cite nak tulis tapi tiada masa untuk menulis.. Ni yang aku nak cite pun benda yang dah 1 bulan lepas berlaku....

Tanggal 25 Februari 2011, Cik Amani dah pun 1 tahun... Dan aku pla yang excited nak smbut bufday dia... Memandangkan 25 tu kena ari Jumaat, so bufday party kna la buat ari Sabtu.. Klau buat ari Jumaat sapa yg nak datang kan...

Bufday Party Cik Amani bertemakan color purple... Semuanya PURPLE... Kek pun minta print pic barney.. Tapi bukan pic yg aku nak.. Kecewa amat...

Ohya, lupa nak gtau yg specialnya kitaorg ada bakar ikan kat belakg rmh kami.. Fuh!! Seawal 3 pagi aku ngn incik Bun p SAFMA beli ikan.. 1st tym p SAFMA beli ikan ni.. Teruja ngn ikan yang banyak..
K la.. korg layan la pic2 ni ah....


kek barney choc. fudge from SR

makanan!! YUM!YUM!

org kuat bakar ikan..!!

bufday gurl teruja ngn belon2..

bufday gurl dpt teddy bear besar.. Tq aunty ija..

Ummi, Amani dan Abah.. HAPPY FAMILY...!

Lepas ja abis party, aku ngn incik Bun terkulai layu sebab penat.. Mana taknya, 2 hari ke hulu ke hilir cri benda untuk Bufday Party Cik Amani... Walaupun penat, Ummi Qalysha puas ati...!

No comments:

Post a Comment

ilifadilah@gmail.com