Wednesday, April 20, 2011

Mari kita berlari-lari anak..

Kalau dulu lepas keja terus balik, ambil cik Amani n trus lepak kat rumah smbil tgk TV ngn cik Amani sementara tggu incik Bun balik..

Sekarang, aku dah ada aktiviti yang best untuk dibuat selepas keja iaitu JOGGING!! Ini adalah salah satu uasaha aku untuk menurunkan berat badan aku yang uda terlebih ini..

Ni baru 2 hari aku berjogging.. Dalam sehari, kira-kira 2km aku berlari dan berjalan kat Perdana Park.. 1st day aku jogging petang, kelmarin pla aku jogging tym malam.. 1st tym jogging malam.. Sambil jogging smbil tgk air pancut berirama..

Sementara aku ngn incik Bun jogging, cik Amani men kat playground.. Cik Amani teruja men Buaian.. Smbil berbuai, mulut dia tak henti membebel ngan bahasa dia..

K la.. i2 ja la aku mo cita.. Agak skema ayat aku kali ni kan.. N sory x picture nak tunjuk ngan korang..

No comments:

Post a Comment

ilifadilah@gmail.com