Thursday, June 16, 2011

Jelajah Negeri Orang ( Genting )

Kesenambungan Jelajah Negeri Orang (P.Pinang)

Dari Pulau Pinang kami terus nek Genting dengan bas.. Aku ckit fobia ngan bas ni.. Ni semua pasal excident2 punya pasal la.. Nasib bek la En Driver tu bawa bas ngan berhemah.. TQ En Driver.. Selama 4 jam dalam perjalanan p Genting, aku tido ja.. Bangun pun kejap2 ja, tu pun sebab pinggang aku sengal sebab duduk lama sangat.. Cik Amani pun sedap ja tido kat pangkuan Tok Ma dia..

Kali ni aku buat persediaan yang kaw2 punya untuk Cik Amani.. X mo jadi macam tu hari lagi.. Sampai p Genting terus demam..

Kami stay kat Genting 1 malam.. Kali ni tak ramai sangat org yang nek p Genting.. Tak macam yang kami p bulan 1 tu hari.. Maybe sebab bukan cuti sekolah kot..

Yang sebenarnya p Genting ni bukan nak men game sangat pun.. Ni pun atas memuaskan ati c Boboy yang nak sangat p Genting.. Sampai kat sana cuma men 2@3 game ja.. Membazir betul beli tiket mahal2..

Jom layan gambar..

Mcm x excited?

X sah klu x bgambar di sni..

Sumpah! Aku x mo nek binatang ni lagi...

happy family!!

Sebelum...

Selepas 5 saat..

Da....

No comments:

Post a Comment

ilifadilah@gmail.com