Sunday, January 16, 2011

Happy bufday Ayah!!!

14 Januari yg lepas bufday ayah aku yg ke 49 tahun(tak sangka ayah aku da nak masuk 50 tahun) Aku mo citer ckit pasal ayah aku(cikit ja tak banyak, nnt korang boring)..

Mula2 nenek laki aku bagi nma ayah aku, ANAS.. Tapi tak tau napa pla kat IC tetulis KARMAN(nama org jawa gitu) Ayah aku ni sorang yg tegas.. Kalau dia cakap hitam, hitam la.. Tak leh tukar2 pi kaler len.. HEHE.. Aku rasa dalam kami adik beradik, aku la yang paling puas kena pukul oleh ayah aku(sebab aku la yg pling nakal.. HEHE..) Sekarang nia aku da besar, so tak nakal lagi.. (i2 ja la aku nak cita... tak le pnjg2 coz qalysha dah balik2 ikut aku tekan keyboard ni..)

So dipendekkan cita, semalam kami celebrate bufday ayah aku.. Ibu aku masak tomyam, nasi ayam, n kailan masak sos tiram... Yumyum...!



Klah aku blah dlu.. Mo melayan c Qalysha ni...








No comments:

Post a Comment

ilifadilah@gmail.com