Thursday, January 27, 2011

Home Sweet Home!!!

WELCOME BACK 2 SABAH... Hehehehe.. Alhamdulillah, kami 1 family sampai KK ngn selamatnya.. Gembiranya dalam hati nda terkata.. Tak sabar mo smpai rumah sendiri...


Hahahaha.. Smpai kat rumah bukannya boleh rest sangat pun.. Smpai ja rumah letak barang trus masuk dapur dan operasi mengisar baju pun bermula... Ni kna buat cepat2.. takut nnt baju ditumbuhi tahi lalat n mula berbau busyuk!! YAK!!! Amat tak suka...! Sambil2 tggu mesin di dapur mengisar baju2 kotor, aku kuarkan baju2 bersih dri beg.. Walaupun badan aku penat, rasa mo tido ja tapi aku gagah kan jua la mengemas baju2 kami ni.. Yala, kalau bkan aku nak kejakan, sapa lagi kan.. Aku bukan ada org gaji nak tolong buatkan...


Alamak!!! Amacam aku lupa pasal dinner???? Dah 2 kat dapur x bnda yg leh d masak ngn cepat.. Ngan badan yg x bermaya lagi.. Ngn cepatnya idea aku datang... Dengan muka yang penat mengadap hubby yg tersayang..


" Abah, kita mo makan pa malam ni?? Kita take away KFC boleh??? Ummi teringin pla mo makan KFC.. Lagi pun x larat la mo msk.. Pls...."


Dengan cepat my hubby angguk kepala.. Yes!! settel 1 bnda.. N my hubby pun trus p beli KFC idaman ku selalu.. Kna beli awal coz kmi blum makan pun dari siang.. HUHUHU.. Amacam boleh lupa mo makna ni...??? Lepas mkn, kami anaka beranak terlentar tido d ruang tamu smbil tv tegok kami tido.. hihihihi.. Punya la buruk tabiat..


P/S: Jgn ingat aku malas mo masak ah.. Kdg2 ja kami mkn kat luar(mcm btul.. hihihihi)






No comments:

Post a Comment

ilifadilah@gmail.com