Sunday, January 30, 2011

Pergi ko dari hidup aku n anak aku!!!

Wah title, mcm serius bangat bunyinya.. Tapi mmg serius pun.. Benda ni dah beberapa hari menganggu hidup aku n anak aku... Ia membuatkan hidup kmi tak aman.. (SERIUS)..
Apa yang menganggu kami? Nak tau sangatkan... BATUK! Hah! Ini la yang menganggu kami..


Kalau aku ni pun nek sesak bila batuk, pa lagi la budak kecik mcm Qalysha tu.. Kesian tgk bila dia batuk.. Macam nak pas ja batuk tu kat Abah dia (kat aku tak boleh da coz aku pun da batuk).. Semalam aku tak dapat tido nyenyak sangat pasal batuk ni.. Mesti Hubby aku pun tak sedap tido ngn "sound" yang aku kuarkan.. SORRY ye...

Hope ngn bekalan ubat yang aku ambil dari Klinik Permai, Papar dat lah sembuh ngn cepat batuk aku n Qalysha.. Amin...

No comments:

Post a Comment

ilifadilah@gmail.com